Dzika włóczęga I: W lasach dobrzejewickich (13)

 
Wbrew powszechnej opinii toruńska Skarpa, to nie tylko osiedle z wielkiej płyty. Są tu również liczne tereny zielone z lasami dobrzejewickimi na czele. Lasy dobrzejewickie to druga w Toruniu (zaraz po Barbarce) pod względem wielkości zielona zona. Jest tu sporo ścieżek i leśnych dróg, ale ja starałem się podążać tymi mniej popularnymi. Udało mi się dotrzeć do Strugi Lubickiej, a także do tajemniczego zbiornika wodnego. Nie korzystałem z GPS-u, bo w końcu to była dzika włóczęga. Tym przyjemniejsza, bo poranek, który wybrałem był naprawdę przepiękny, a światło w lesie wręcz zjawiskowe. Dodatkową robotę robiła lekka mgła, a także sam las, który uwielbiam i z pewnością wiele razy będzie powracał na Dziki Toruń.

Zdjęcia pochodzą z jednego - ponad dwunastokilometrowego - spaceru.

Komentarze

Popularne posty